PPC reklama

78 nových zákazníků za den – rychlá PPC reklama

PPC reklama je Formulí 1 mezi internetovým marketingem. Žádná jiná forma propagace tak rychle nezasáhne vašeho nového zákazníka.

Pár korun investice a 78 nových objednávek za den! Noví zákazníci bez čekání. Prodej ihned po uvedení produktu nebo služby na trh. Sen? Realita PPC. Jen to chce pořádnou přípravu.

PPC reklama (z anglického pay-per-click; platba za klik na inzerát) je nejefektivnější formou internetové reklamy. Platíte za ni pouze tehdy, když přivede návštěvníka na vaše webové strany. Navíc se zobrazuje pouze těm, kdo hledají informace související s vaším podnikáním – produkty nebo služby, které nabízíte.

A co víc! Zobrazuje se jim na prvních stránkách internetových vyhledávačů, ještě před výsledky vyhledávání!

Velmi snadno si v reálném čase ověříte návratnost investice do této reklamy!

Jak funguje PPC reklama

  1. Zákazník zadá do vyhledávače na internetu například „spací pytel pro děti“.
  2. Vyhledávač mu ukáže výsledky, mezi nimi i váš PPC inzerát.
  3. Pokud zákazníka inzerát zaujme, klikne na něj a dostane se na váš web.
  4. Teprve v tomto momentě se vám odečte kredit za inzerci.

Zhlédněte krátké video, napoví víc:

Více výhod PPC

Rychlost nasazení a okamžitá odezva. Žádné dlouhé čekání. To je klíčové plus PPC. A další výhody?

  • Přesně změříte, který inzerát funguje a na jaký zákazníci neklikají. Můžete jej upravit. Kdykoli.
  • Zobrazování PPC inzerátu si nastavíte podle potřeby – třeba na základě lokality zákazníka, zařízení, kde se má zobrazovat (počítač, tablet, mobil), klíčových slov, jež zákazník do vyhledávače zadává.
  • Určíte si denní limit, který chcete investovat do PPC reklamy. Tím ji ochráníte
    Sestavení správně chytlavého inzerátu a optimalizace vyžadují zkušenosti.

Parametrů k nastavení PPC inzerce je mnoho. Možná jste si to již sami zkusili a dodnes vám z toho jde hlava kolem.

44 nových zákazníků za den

Není to zase nějaká bublina, to PPC? Přesvědčete se z tabulky obsahující reálná data z 30-ti denní kampaně, že skutečně funguje.

PPC reklama - výsledky

Jak vidíte, tomuto konkrétnímu zákazníkovi jsme přivedli za měsíc 1 316 nových zákazníků za celkovou částku 1 493,72 Kč, tzn. 1,14 Kč za klik!

Poradíme vám s PPC

Inzerovat vám pomůžeme v systémech Google AdWords, Sklik, Facebook a LinkedIn. Nasadíme vaši sadu PPC inzerátů, které dál optimalizujume pro co největší efekt. Pravidelně vás informujeme o výsledcích a ceně PPC inzerce. Společně si domlouváme další postup.

Líbí se vám PPC? Vyškolíme vás

Možná si už PPC kampaně spravujete sami nebo vás zajímá, zda váš současný inzertní správce podniká správné kroky. Vyškolíme vás, poskytneme i jednorázovou konzultaci. Navštivte stránku s nabídkou školení PPC reklamy.

Získejte zákazníky hned. Inzerujte s PPC

Každý den, kdy neběží vaše PPC inzerce, zákazníci klikají na inzeráty vaší konkurence. Změňte to.