Online kurz Facebooková reklama pro malé a střední firmy

Facebooková reklama pro malé a střední firmy

Porozumte konečně reklamě na Facebooku a naučte se stavět reklamní strategie, které vám přinesou výsledky!

 

žádné vyhazování peněz za reklamu, kterou jste si nějak (a vlastně ani nevíte jak) nastavili!

Buďte si jistí v tom co a proč při nastavování reklam děláte!

A nebo aspoň rozumějte tomu, o čem mluví online marketéři, které si najímáte, platíte je a vy ani nevíte, zda to dělají dobře. 

Slyšíte kolem rady, že bez Facebookové reklamy to dnes již nejde

Ale vám stále nepřináší a nepřináší výsledky… 

Jak to všichni dělají? 

Pokud chcete proniknout do tajemství úspěšné reklamy na Facebooku, musíte se zaměřit na jiné věci, než kde se co nastavuje při její tvorbě. 

Pochopit, že úspěšná reklama na Facebooku je stále jen a jen o marketingu a ne o ovládání reklamního prostředí této sociální sítě.

 

Potřebujete znát principy, na kterých stojí úspěšné strategie. Principy, které pochopí i

  • začátečník v oblasti reklamy na Facebooku
  • člověk, který se primárně věnuje svému podnikání, ale chce ho úspěšně propagovat bez toho, aby znal nejhlubší detaily reklamního systému na Facebooku
  • majitel firmy, který “na to má lidi”, ale chce vědět, o čem mluví a zda ho netahají “za fusekli”

Je mi jasné, že pro vás může být v tuto chvíli Facebooková reklama španělskou vesnicí.

 

Ale představte si, že…

  • vaše reklamy fungují a vodí vám nejen návštěvníky, ale i platící klienty
  • oslovujete návštěvníky, kteří byli na vašich webových stránkách, ale nenakoupili tam. Zatím.
  • efektivně oslovujete ty, kteří u vás už nakoupili a nabízíte jim další relevantní produkty či služby, které opět kupují

V online kurzu Facebooková reklama pro malé a střední firmy se naučíte:

  • důvody, proč inzerovat na Facebooku
  • základní pojmy používané v online reklamě
  • jaké všechny typy reklamy můžete v prostředí Facebooku využít
  • co je to a jak si založit Business Manager
  • k čemu slouží Facebook pixel a jak ho používat na vašem webu
  • jak si ukládat návštěvníky vašich stránek do nejrůznějších seznamů – okruhů uživatelů
  • jak správně nastavit strukturu reklamních kampaní 
  • samozřejmě, že i jak vytvořit samotnou reklamu
  • poznáte praktické ukázky strategií kampaní podle typu vašeho podnikání 
  • seznámíte se s pojmy upselling, remarketing a postupy pro jejich uplatnění v reklamě na Facebooku
  • jak pracovat s rozpočtem a optimalizací vaší reklamní kampaně
  • jak správně vyhodnotit vaši reklamní kampaň
  • a spoustu dalších tipů a rad… 

Ale ještě než se dostaneme k tomu, jak získat přístup do online kurzu Facebooková reklama pro malé a střední firmy, mám pro vás… 

Ukázkovou lekci z kurzu zdarma

V ní se dozvíte, jak správně nastavit strategii vaší reklamní kampaně v případě, že prodáváte službu nebo produkt přímo koncovému zákazníkovi.

Stále se ještě ptáte, proč se pustit do online kurzu Facebooková reklama pro malé a střední firmy?

V online kurzu  Facebooková reklama pro malé a střední firmy se naučíte vše, co potřebujete o reklamě na Facebooku vědět, za pouhé tři hodiny. A budete mít vše přehledně na jednom místě. Na místě, kam se budete moci kdykoli vrátit a znovu si vše osvěžit.

Představte si, kolik času, byste “zabili” tím, kdybyste si to vše museli hledat po internetu. Na nejrůznějších stránkách. Které byste ale museli nejprve najít… 

Garantuji, že tři hodiny by vám rozhodně nestačily. Dost možná ani třicet hodin. A to už je pořádná úspora vašeho času a vašich peněz, že ano?

Nebo patříte mezi ty, pro které již pracují jiní lidé a máte na online svého člověka? Tak to je super! A myslím to vážně! Věnujte se tomu, co vám nese peníze a jeho nechte dělat svoji práci. Ale…

Budete vědět, že ji dělá dobře? Budete rozumět tomu, co dělá? Co vám říká? Že to je správně a že to není nějaký “bullshit”?

Jistě se mnou souhlasíte, že zlaté pravidlo “důvěřuj, ale prověřuj” platí i zde. Prostě se vám bude hodit znát alespoň základy toho, jak reklama na Facebooku funguje a být tak v obraze při jednání s vašimi kolegy nebo externě najatými odborníky. A přesně to vám online kurz Facebooková reklama pro malé a střední firmy dá.

 

A POZOR! Pokud máte pocit, že byste ke kurzu “Facebooková reklama pro malé a střední firmy” potřebovali nebo chtěli i osobní dvouhodinovou konzultaci, mám pro vás v nabídce omezený počet termínů (ty domluvíme individuálně po té, co si projdete kurz) za cenu 2500,- Kč. Stačí je přihodit do vašeho nákupního košíku na další stránce.
Kurz si ale samozřejmě můžete objednat i bez konzultací.

 

Tak co, jdete do toho? Teď? Hned?

Cena za Online kurz “Facebooková reklama pro malé a střední firmy”  je 1490,- Kč

Přístupové údaje do online kurzu Facebooková reklama pro malé a střední firmy obdržíte emailem po připsání platby na bankovní účet.

Máte otázky ke kurzu a nebo k jeho objednávce? Napište mi na petr.slavik@online21.cz nebo zavolejte na 603 720 806 (Po-Pá 9-17 hod.)
Všeobecné obchodní podmínky