tel.: 603 720 806 petr.slavik@online21.cz
Vyberte stránku

Pokud provozujete reklamy na Facebooku, tak věřím, že používáte Facebook pixel (slouží k měření výsledků vašich kampaní, k tvorbě okruhu uživatelů atd.).

V rámci obecného tažení proti cookies však na konci října jeho podpora končía od listopadu bude potřeba mít pro měření FB reklamních kampaní mít implementované Facebook Conversion API (CAPI) – více na https://www.facebook.com/business/help/2041148702652965?id=818859032317965

Jinak pak neuvidíte, kolik jste toho přes FB reklamní kampaně prodali nebo vám nebudou přibývat lidé do např. remarketingových publik.

Co s tím?

Pokud váš web, na který směrujete reklamu z Facebooku, běží na WordPressu (a ano, i Mioweb je WordPress), tak si můžete nainstalovat plugin PixelYourSite (https://wordpress.org/plugins/pixelyoursite/) a vše snadno pořešíte.

Pro ostatní je tu řešení v podobě služby Stape.io, kde implementace jednoho FB pixelu vyjde na 10 USD/měs. Jo, dlouhodobě to bude pěkná pálka.

A nebo je tu i varianta nechat vaše programátory/webaře implementovat FB Conversion API. Tam cenu odhadnout neumím 😉

Důležité doporučení na závěr

Co doporučím – nenechávat implementaci Facebook CAPI na poslední chvíli, protože v listopadu už vám pravděpodobně pojedou vánoční kampaně. A provozovat je naslepo a bez dat, je tak trochu hardcore.