3 druhy zdrojů návštěvnosti na vašem webu
Návštěvnost webových stránek je základ. Bez toho, aby vám lidé přišli na web se o vaší nabídce nikdo nedozví. Z webu neprodáte naprosto nic. Nikdo nevyplní kontaktní formulář, nepoptá vaše služby. Prostě, bez návštěvnosti to v online prostředí nejde. Není divu, že po...

Připravil jsem online kurz “Facebooková reklama pro malé a střední firmy”
Chcete už konečně rozumět reklamě na Facebooku a naučit se stavět reklamní strategie, které vám přinesou výsledky? Pak potřebujete znát principy, na kterých stojí úspěšné strategie. Principy, které pochopí i začátečník v oblasti reklamy na Facebookučlověk, který se...
Nezapomínejte na dvoufázové ověření
O tom, že není radno podceňovat zabezpečení vašich účtů (nejen) na sociálních sítích, není nikdy dost napsáno nebo řečeno. Přijít během několika vteřin o to, co jste měsíce a roky pečlivě budovali na svých profilech jednoduše zamrzí... A přitom stačí tak málo, abyste...
Online události na Facebooku
Jednou z novinek poslední doby na Facebooku je možnost pořádat online události. Zvát na ně uživatele Facebooku a využívat jeho platformy pro pořádání těchto online akcí. Pojďme se na to blíže podívat v následujícím videu. V něm vám řeknu i něco o platbě vstupného...
Facebook a hashtagy
Jak to aktuálně vypadá s hashtagy na Facebooku? Vyplatí se je používat po letošních změnách v algoritmu Facebooku? Podívejte se na video! https://youtu.be/fhtCUIq08x0
Srpnová várka novinek na Linkedin
Linkedin nadále přidává nové funkce a dohání ztrátu, kterou má v uživatelské přívětivosti třeba na Facebook. V uplynulých dnech došlo na novinky, které si nyní představíme. Možnost nahrát více fotek k jednomu příspěvku Funkce, kterou mnozí dlouhá léta využívají na...