Má vaše firma stránku na Facebooku? A na ní fanoušky? Nebo teprve fanoušky získáváte?
Chcete o vašem produktu nebo službě dát vědět uživatelům na Facebooku? A to ať už míříte na celou republiku nebo třeba jen na pár ulic ve vašem sousedství?
Potřebujete se dozvědět, jak funguje reklama na Facebooku? Jaké všechny možnosti nabízí? Jak ji správně nastavit, aby vám přinesla co největší efekt? Jaké metriky používat pro měření jejího úspěchu?
To vše si samozřejmě můžete dny a týdny zkoušet sami . A nebo se za jedno odpoledne naučit a dostat správné postupy a v praxi ozkoušené tipy rovnou do rukou.
Zúčastněte se školení “Reklama na Facebooku”!
Co vše během kurzu probereme?
- Jak navrhnout reklamní strategii pro váš produkt nebo službu
- Jak tvořit reklamu, aby zaujala
- Jak vytvořit reklamu na Facebooku
- Jak cílit reklamu na Facebooku
- Probereme i pokročilé techniky cílení jako je remarketing, upselling nebo crosseling
- Jak reklamu vyhodnocovat a měřit
Během školení můžete s Facebookem aktivně pracovat, takže si vše osaháte v praxi.
V průběhu kurzu se samozřejmě budete moci ptát na cokoli z tématu, co vás zajímá. V ceně kurzu je i následná dvoutýdenní emailová podpora pro vaše dotazy na téma facebookové reklamy.
Pro koho je kurz vhodný?
- Pro ty, kteří chtějí budovat svoji firemní značku či rozšířit všeobecné povědomí o své značce a firmě
- Pro podnikatele a majitele firem
- Pro pracovníky, kteří mají na starosti marketingové aktivity a potřebují porozumět facebookové reklamě
- Pro pracovníky, kteří komunikují s externími marketingovými pracovníky či agenturami a potřebují proniknout vědět, o čem se mluví, když se jednání stočí na reklamu na Facebooku
Co si z kurzu odnesete
- Porozumění, jak funguje reklama na Facebooku
- Znalost, jak vytvořit účinnou reklamu na Facebooku a který její formát je zrovna pro váš účel vhodný
- Postupy, jak oslovit zákazníky z vaší cílové skupiny
- Budete vědět, které statistiky jsou ty, co vás mají zajímat
- A hlavně – obecné praktické pochopení toho, co obnáší facebooková reklama a jak s ní pracovat
Trvání kurzu: cca 3 hodiny
Cena kurzu:
- 1150,- Kč
- 950,- Kč pro členy Podnikatelského klubu Empiria 21
- cena zahrnuje i drobné občerstvení
- organizátor školení není plátce DPH
Termín a místo konání kurzu: 5. dubna 2017, 16-19 hodin. Kavárna Swiss Cheese, Libušská 182/15, Praha 4 – Libuš, mapa: https://goo.gl/maps/SvSqN
Minimální počet účastníků: 5
Maximální počet účastníků: 10
Co s sebou: notebook s možností připojení na wifi (wifi připojení je zajištěno). A prosíme, mějte založený svůj osobní profil na Facebooku 😉
Doplňující informace ke školení vám rádi poskytneme na emailu petr.slavik@empiria21.cz nebo telefonním čísle 603 720 806.
Platební a storno podmínky najdete zde.
Vaše přihláška na školení Reklama na Facebooku
Představení lektora
Petr Slavík se věnuje online marketingu v oblasti sociálních sítí, zejména Facebooku a Linkedin. Ve své práci využívá svých znalostí a zkušeností k tomu, aby klientům přinesl co nejrychlejší hmatatelný efekt.
Petr školí Facebook již od roku 2012 a jeho školeními prošly stovky absolventů.
Jeho profesní stránky najdete na adrese http://www.blueweb.cz/. Kromě toho se věnuje i publikační činnosti na dalších serverech českého internetu.